Winclove Probiotics

Productiebedrijf en kennisinstituut

  • Stageplekken
  • Oriënteren op werk
  • Leer/werktraject
  • Ik ben gewoon nieuwsgierig
  • Beleidsmaker / Ontwikkelaar

Programma

Kom langs en ontdek de wereld van probiotica!
Waar denk jij aan bij bacteriën? Dat het kleine beestjes zijn die je niet kunt zien? Dat ze op vieze plekken zitten, of dat je er ziek van kunt worden? Dat klopt allemaal, maar er zijn gelukkig ook een heleboel goede bacteriën die ons juist helpen gezond te blijven! Deze goede bacteriën worden probiotica genoemd. Winclove Probiotics doet onderzoek naar de effecten van probiotica op onze gezondheid en ontwikkelt probiotische formuleringen.

Volg op vrijdag 19 april een expeditie door Winclove en kom meer te weten over probiotica. Leer de goede bacteriën kennen, ontdek je eigen bacteriën in het laboratorium en maak kennis met Winclove medewerkers onder het genot van een hapje en een drankje

Wat
Presentatie, proefjes, rondleiding, kennismaken met Winclove medewerkers en proeverijen

Wanneer
Vrijdag 19 april van 10:00 tot 13:30 uur
Inloop vanaf 09:45 uur

Starttijden sessies
Presentatie (duur 25 min.)
10:00 uur
11:00 uur
12:00 uur

Rondleiding (duur 30 min.)
10:30 uur
11:30 uur
12:30 uur

Aanmelden is niet vereist tenzij je met een groep komt met meer dan 8 personen. Meld je dan aan via hr@winclove.nl

Wie
Stage-/werkzoekenden, carrièreswitchers, buurtbewoners

Waar
Winclove Probiotics
Tt. Vasumweg 221
Amsterdam-Noord

Over het bedrijf

Bij Winclove Probiotics willen we samen impact maken door wereldwijd de kwaliteit van leven te verbeteren met onze premium probiotica. Ons nieuwe, duurzame pand in Amsterdam-Noord dat speciaal voor ons is ontworpen, vormt het hart van al onze activiteiten. Kom langs en bekijk onze nieuwe supermoderne productiefaciliteit, innovatieve laboratoria en prachtige kantooromgeving!

GPTW
Sinds 2020 zijn wij een Great Place to Work. Collega’s hebben vertrouwen in elkaar en zijn trots op het werk dat zij doen.

B CORP
Als B Corp zetten we ons aantoonbaar en continu in voor een gezonde samenleving, economie en planeet.

 


Sponsoren en partners

Willem Coorn Mediator & Vertrouwenspersoon

Mediator & Vetrouwenspersoon

  • Business to business
  • Ik ben gewoon nieuwsgierig

Programma

Op de Open Bedrijvendag kun je met mij een kosteloze afspraak maken om een conflict, dat je op je pad hebt, met mij te bespreken. Dat kan een Arbeids-, Zakelijk of Familieconflict zijn en ook een conflict op het gebied van Ongewenst Gedrag. Ik zal je een conflictadvies geven en het gesprek dat we hebben wordt vertrouwelijk behandeld.

Daarnaast krijgen VEBAN bedrijven 10% korting als ze mij inschakelen als Extern Vertrouwenspersoon. Bel voor een afspraak 06-86655198

 

Mijn werkzaamheden

Arbeids- en Zakelijke Mediation
De angel eruit halen, de communicatie verbeteren en weer kijken naar de toekomst.

Vertrouwenspersoon en Integrale Veranderkunde Adviseur
Ondersteunen van de melder, geven voorlichting en ondersteunen bij interventies voor herstel van ‘verwaarloosde organisaties’.

Familie Mediation
Echtscheidingen en familiegeschillen. Samen stap voor stap zoeken naar een toekomstperspectief.

Over het bedrijf

Ik ben Willem Coorn, MfN-registermediator en LVV-registervertrouwenspersoon. Ik ben gehuwd, vader van twee, opa van vier kleinkinderen en woonachtig in Zunderdorp in de metropool van Amsterdam.

“Omstandigheden heb je niet altijd in de hand, wel hoe je er mee omgaat”
Door de jaren heen heb ik geleerd om met conflicten om te gaan en die op te lossen, zowel privé als zakelijk. Uit eigen ervaring weet ik dat het belangrijk is om zorgvuldig te scheiden. Mediation bestond nog niet tijdens mijn zoektocht in 1992.

Zakelijk gezien vervulde ik functies op strategisch niveau en zocht een weg tussen verschillende of tegengestelde belangen. Het ombuigen van stellingnames, het daadwerkelijk verbinden en samenwerken gaat me goed af. Vanuit deze persoonlijke interesse ben ik me verder gaan specialiseren, gericht op het voorkomen van conflicten. Door deze kennis en ervaring kan ik waarde toevoegen.

Mijn motto is samen oplossen. Solve2gether. Ik wil partijen helpen om de dialoog weer aan te gaan, omdat dit de manier is om te begrijpen waar het werkelijk over gaat. Vanuit de dialoog ontstaat een gemeenschappelijk verhaal en dat maakt de weg vrij voor het zoeken naar oplossingen die daarbij passen. Als mediator focus ik niet alleen op een overeenkomst, maar op wat partijen echt nodig hebben voor een bevredigend vervolg

Bij Arbeidsmediation (en zakelijke mediation) breng ik de communicatie weer op gang en help ik partijen los te komen van hun standpunten en kijken naar elkaars belangen om vandaar uit naar mogelijke opties te zoeken.

Als Vertrouwenspersoon richt ik me op het ondersteunen van de melder, het geven van voorlichten aan de organisatie en het geven van gevraagd en ongevraagd advies aan het management.

Als Integrale Veranderkunde Adviseur richt ik me op advisering, bemiddeling en training. Ruim 30 jaar (senior) managementervaring heeft me geleerd om conflicten om te buigen naar een win-win situatie. Dat betekent vertrouwen opbouwen, verbinding maken, in gesprek gaan, tot de kern van het probleem komen, de angel eruit halen en samen oplossingen bedenken die bestendig zijn. Deze kwaliteiten dragen bij aan opbouwen van een duurzame relatie met en in organisaties, het creëren van een veilige werkomgeving en bij het inspireren van het individu.

Bij echtscheidingen en overige familiegeschillen zorg ik ervoor dat beide partijen weer open staan voor elkaars zorgen en wensen. Zorgvuldigheid is daarbij belangrijk. Afhankelijk van jullie wensen bepalen we de snelheid waarmee we het proces doorlopen. Bij echtscheiding is het mediation proces dé manier om afspraken te maken over een ouderschapsplan, alimentatie, boedelscheiding, samengebracht in een echtscheidingsconvenant.


Sponsoren en partners

De Werkplek Amsterdam

Werkplekverhuur

  • Business to business
  • Ik ben gewoon nieuwsgierig

Programma

ZZP’er en zin om jouw netwerk een flinke boost te geven? Kom dan naar de Boost-je-Business lunch op vrijdag 19 april!

Het totale programma is van 11.00 tot 16.00 uur, maar geen zorgen als je niet overal bij kunt zijn. Je bent ook welkom bij alleen de lunch of de workshops!

En natuurlijk mag je gedurende het programma komen werken; onze deuren staan de hele dag open, zodat je een flexplek uit kunt proberen.

Programma:

11.00-11.30 Inloop
11.30-14.00 Pitch & Lunch
14.00-16.00 Workshops

Een greep uit het workshopprogramma:

14.00 – 14.30 uur Vergroot je netwerk (en haal nieuwe klussen binnen) met behulpzame posts op LinkedIn.
14.30 – 15.00 uur Rek je denken op, er is meer mogelijk dan je denkt
15.00 – 15.30 uur Sneller en beter beslissingen nemen
15.30 – 16.00 uur Op adem komen: Hoe zet je punten en komma’s in je drukke dag?
16.00 – 16.30 uur Augmented Reality met oog voor de ander

Ook kun je een gratis speedcoachsessie doen; heb je behoefte om even te sparren met een coach? Dat kan!

(Tijden en volgorde onder voorbehoud: volg onze social media kanalen en website https://www.de-werkplek.nl/schedule/boost-je-business-lunch voor meer info.)

Het event is gratis! Schrijf je wel even in via: https://www.de-werkplek.nl/obd2024

Heel leuk als je iemand mee wilt nemen, ook niet-leden van VEBAN zijn welkom! Wel graag even aanmelden via de link.

Locatie: de Werkplek, Slijperweg 12a, Amsterdam Noord

Zien we jou vrijdag de 19e?

Let’s boost our business together!

Aanmelden vereist

Stuur een email aan hello@dewerkplek.amsterdam

Over het bedrijf

Veel zzp’-ers en thuiswerkers wisselen hun werkomgeving graag af, maar kunnen een eigen kantoor niet betalen. De Werkplek zorgt ervoor dat schaarse betaalbare werkruimte wordt gedeeld met zoveel mogelijk mensen. Zo houden we bedrijvigheid in de buurt, blijft er voldoende ruimte voor bewoners en de groeiende groep zzp-ers en waarborgen we de diversiteit van kleine bedrijven in de buurt. Momenteel vind je ons in Amsterdam-Noord; onze missie is om uit te breiden naar elk stadsdeel in Amsterdam. Wat vind je bij de Werkplek? Een betaalbare flexplek in de buurt, verstelbare bureaus en -stoelen, met voldoende overleg- en belruimte. We organiseren regelmatig inspirerende en gezellige evenementen; dat alles in een levendige, persoonlijke sfeer.

Sponsoren en partners

Aanmelden